2009-05-08

One-tooth-less Woman

I'm eating yogurt with a butter knife because the teaspoon I have is too big to fit into my barely-opened mouth. 

The end result of my gum infection is loosing my wisdom tooth on the bottom right jaw. I am so grateful that my dentist didn't pull all of three off. He said my upper right one would never grow out and my bottom left one doesn't seem to be a trouble maker now. Anyhow, It was quite a shock when my dentist asked me right in the middle of the appointment for considering the surgery. By the way, we were only charged 157.50 dollars for the surgery. The place is Utah Valley Urgent Dental Care

I barely felt the laughing gas in the operation but the anesthetic definitely numbed quarter of my face till now. 

Well, it's time for me to take medication now. I will keep you guys posted about my journey of recovery.

6 comments:

Megan Gery said...

bummer. feel better!

Unknown said...

有機會能多休息多與自己獨處還不賴囉
而且好消息是, 拔了智齒臉型以後會變小~~:DDD

superegobear said...

No...the size and shape of my face didn't change a bit:(

Jenny's LoVe BloG said...

我的也沒變! 騙人的啦! 我可是拔了四個智齒,再加上小時候矯正時的四個,整整少了八顆,臉還是很大,沒小過。

在台灣聽人家說儘量不要吃硬的東西或嚼東西,不然肌肉發達,臉會變大。我就跟我老公的外公說我不要吃 twizzlers,因為臉會變大。結果他就笑我說,那他現在那麼老了,臉不就應該變得超大,但也沒有啊! 騙人的啦!臉是天生的!我就是天生大臉、大頭。

superegobear said...

我也是天生大頭(只有我老公認為我臉小,大概是因為這樣我才嫁他的吧,哈哈!)我是超討厭twizzlers,是免費的我也不會吃的程度,很搞怪吧!

Jenny's LoVe BloG said...

我永遠忘不了我剛到美國時
參加婦女會的會議(都是大學生)
會長拿twizzlers給大家吃
那是我第一次接觸到這種零食
大家吃的津津有味

結果我一咬下 心裡立刻哭了出來

媽押~~~ 美國人怎麼窮到吃塑膠水管啊!!!